پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

شرایط ویژه بازیکن استقلال برای بازی در این تیم

  • کد خبر: ۱۴۹۵۲۲
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۵
شرایط ویژه بازیکن استقلال برای بازی در این تیم
بازیکن مطرح استقلال با شرایط ویژه‌ای در این تیم بازی می‌کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، آرش رضاوند، هافبک استقلال فصل متفاوتی را با این تیم سپری می‌کند. هافبک جوان استقلال که از لیگ نوزدهم به این تیم پیوست، زیر نظر مربیانی، چون آندره‌آ استراماچونی، محمود فکری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و ریکاردو ساپینتو کار کرده است و اتفاقا همه مربیان روی او نظر مثبتی داشته‌اند.

رضاوند در این فصل در ۴ بازی به دلیل مصدومیت نتوانست استقلال را همراهی کند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد رضاوند با وجود پارگی رباط داخلی پا همچنان برای این تیم به میدان می‌رود. او که رابطه خوبی با ریکاردو ساپینتو دارد این ریسک را کرده و در بازی‌های اخیر استقلال به میدان رفته است و توانسته نمایش خوبی داشته باشد.

رضاوند امسال در شرایطی عملکرد خوبی دارد که نیم فصل دوم سال گذشته به دلیل یکسری انتقاد‌ها از او در صفحات مجازی محبور شد به صورت قرضی به فولاد خوزستان برود. رضاوند در فولاد قهرمان سوپرجام شد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای این تیم به میدان رفت. در شرایطی که رضاوند دوست داشت در فولاد بماند، ولی ساپینتو از او خواست در استقلال بازی کند و به همین دلیل طبق قرارداد دیگر به فولاد بازنگشت.

رضاوند در این فصل علاوه بر نمایش خوب در پاس گل دادن نیز عملکرد موثری داشته است. او حتی در بازی با نفت مسجدسلیمان هم گلزنی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->